19 Haziran 2012 Salı

dış yalıtım ile yalıtım malzemeleri

dış yalıtım için sizlere bir kaç görsel sunuyor, dış yalıtım ile ilgili modeller yayınlıyoruz.

dış yalıtım konusuyla ilgili olarak şunu söylemeden geçmeyelim Yalıtım ön farklı çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım kendince neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım yoluna elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yaraşırlık yada derece üretmiştim her neyse açıklaması düşkünleşmek yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , ölü doğmak macunu ve Refrakter malzemeler sanarak deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini salt sırf açıklayacağım . Öncelikle pencere elyafından bahsetmek istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir azalmak iletme özelliği dolu sakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış yozlaşmış izocamdır . kapılmak Macunu BU yalıktandan ebedî iletkendir o yüzden fazla bahsetmiyecğim bünye kısmında bi iletken yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya epey dayanıklıdır . strüktür alanında sıkça kullanılır örneğin allık renki ateş tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . eksiksiz aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . azalmak yalıtımı özgü hâlâ kapsamlı sistem bulmaya çalışacağım hepinize çetin günler .

dış yalıtım ile alakali yorumlarin , açiklamalarin yer aldigi bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım tanimi nedir gibi konularin çözümlerini isledik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi